Rabu, 12 Ogos 2009

MAKAN TIME..

Semalam kena gi kursus ttg SISTEM DATA baru yg perlu digunapakai...so org umah aku x masak lee. Jenuh....time kursus mmg disediakan makan tapi aku nie lak jenis org plg last que utk amik makan. So dah x de rezeki, makanan dah abis...nasib baik bekal roti anak bawak ada lagi. Sentallll....
Oleh kerana siang x puas makan dan kebetulan abang ipar aku dtg mlm tadi, org umah ajak makan kt luar. Risiko tuu..lebih2 lagi wabak H1N1 tgh berleluasa. Tapi makan punya pasal....hentam jee. Kita makan restoran pantai timur kat tmn sebelah...ada member gelar restoran nie, RESTORAN HUJAN LEBAT..bcause ada history nya.
Aku order MEE HONG KONG sbb bg aku kt sini lah plg kow-kow, org umah lak order NASI GORENG CENDAWAN. Yg bagus nye, cepat siap.... so kat bwh nie lah rupa juadah yg kita org melantak mlm tadi...
MEE HONG KONG

NASI GORENG CENDAWAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan