Selasa, 1 September 2009

JUADAH MERDEKA

Juadah berbuka hari Merdeka ini agak berbeza. Almaklum semua ada di hari cuti nie...Pagi merdeka, bonda ajak gi "belanja". Kebetulan pulak hero aku yg no .2 tu sibuk nakkan donut sampai merajuk..Nak beli DUNKIN DONUTS tak berbaloi...lagipun tak puas makan. So bonda dgn adik ipar aku plan nak buat sendiri. Amik ko.....5 pinggan penuh DONUTS, siap bagi jiran-jiran lagi. Puas lah hero no 2 ....mengadap DONUT mak tuk nya..

zainab's donuts

Kebetulan pulak orang umah aku kirim kawan dia mancing udang. Besau...besau si udang galah nie....sekilo RM40..orang umah aku goreng jee dgn mentega...nyum,nyum....tapi bonda aku tak berani sentuh. Almaklum ada GOUT, jaga pantang....aku pun ada GOUT gak tapi pantang tolak tepi....pantang pun kalau nak sakit, sakit gak..(jgn ikut prinsip nie)...

udang galah goreng mentega.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan